BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 17, 2010

Berakhirnya presentation leadership

Akhirnya, presentation leadership habis juga. Agak errr, memakan masa jugak lah leadership ni. Walau dia hanya carry 0.5 untuk gpa. Nasib baik jugak lah aku hanya lah seorang ahli biasa so... aku kira tak banyak sangat lah buat kerja. Yang banyak sakit kepala konpem lah orang2 atas. Aku kira banyak goyang kaki haha.


To tell you the truth, untuk leadership ni, kami sebenarnya main tibai goreng ayat je pun. Dalam proposal report semua konon2 macam betullah pergi tadika. Tapi sebenarnya, pakai imaginasi saja hehe. Kunun2 pergi lah. Idea di brainstormed by us of course. Pastu kitorang buat tentative sendiri. And then, present! haha.


Oh, hari ini kami adalah group terakhir yang present  rupanya. Punya lah lama tunggu. Yang diorang ni mengarut suruh jumpa awal2. Padahal presentation kami yang sepatutnya start pukul 4.30, kena drag jauhhhh sampai 6.15. Lambat tak? Lambat gilo. Tension je. But good news is, presentation 10 minutes saja. Then, Q&A punya session. "Faedah" menjadi group terakhir.


But the presentation was fun actually. Sebab kami pergi singing and dancing together! Comel tak? haha. Kami pakai lagu ni: Clean Up Song yang dalam Barney series tu. Nyanyi2 having together sampai tergelak semua instructors kot. Ada yang siap mintak nak jadi ringtone haha. Oh btw, kami sebenarnya agak kena hentam part questionnaires tuh. Macam kalau korang pernah belajar kat MGT or SAD, kan bila buat survey, kita tak leh create questions yang can lead to answer. Paham tak? Tak paham pi lah bukak buku MGT or SAD haha. Malas nak citer. Tapi nasib baik kami menyanyi bersama2 hehe. Ubat hati instructors. 


Oh, hari ni pun aku macam termalu sekejap. Tadi tengah hari lepak kejap kat EDU Square. Then lepak2, ada pulak sekali group Zharif semua. Then got this one guy from Human Science yang aku tak pernah kenal, tiba2 approach aku macam aku dah kenal dia gila bapak lama ah kan. Borak2 macam aku betul2 kawan lama dia. Then one time suddenly Zharif tanya aku, "Eh, korang ni kenal ke?" Aku kuat2 jawab, "Takkkkk". Macam gila spontan. Ok.. aku dah macam.. "Erkk, apa aku cakap ni?" sambil tergamam haha. Tapi that guy after that terus blah macam tuh jer mungkin dia termalu kot. Aku dah macam, "Demm gila tak sopan aku ni ah kan". Lama gak lah aku pikir and rasa bersalah gila kat that guy. 


Then, lepas siap bincang2 dengan group mates semua, that guy approach lagi. Then spontaneously aku mintak maaf banyak2 cuz aku rasa tak sopan buat macam tuh. Then dia kata tak apa semua. Then dia dok sebelah aku, again borak2 macam derr, aku ni kawan lama dia? Tapi lepas lama sikit aku borak, suddenly aku perasan macam aku diperhatikan. Rupa2 nya, group mates that guy, which are group mates Zharif and the gang jugak, semua mata pandang kat both us. Aku dah macam, "Demm, apa pulak ni?". Dan2 tu pulak Zharif dok tibai cakap, " Ehhh, diorang dua orang baru kenal dowww" and "Ni bagus punya communication skill ni dowhh". Ah sudahhh. Serius shit malu pulak aku rasa. Padahal aku serius time tuh borak2 biasa je. Bukan buat apa pon. Mak aihh, rasa nak gali2 lubang tanam muka je. Takde lah, bayang kan ko baru kenal tiba2 tibai borak macam dah lama kenal. I never do that with a guy okayy. Aku selalu buat macam tuh dengan perempuan SAHAJA. Biasa dengan lelaki aku baru kenal aku akan jadi pemalu sikit. Dah lama sikit kenal baru boleh huha. 


And to tell you the truth, sampai sekarang aku terlupa nak tanya nama lelaki tuh. haha.


edit: kena tambah p/s: serius aku anggap tadi tu borak2 professional saja. kami tade niat lain ye kawan2 -__________-"

blog comments powered by Disqus