BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 29, 2010

4 more days to go


Kad kahwin akak aku.
Cousin aku yang design ni. 
Kalau ada sesiapa berminat, contact lah aku
Nanti aku recommend kan dia haha.

Aku minta maaf sangat2 kat semua orang
Sebab aku memang tak boleh nak jemput semua sekali
First of all, sebab bukan aku yang kahwin. Konfem.
Second of all, bilangan tetamu agak terhad. Nak jemput kawan2 mak ayah aku lagi
Akak aku lagi. So tetamu aku pun perlu terhad juga. Nanti kang ramai kawan aku lak.

Aku takut ramai yang terasa sebab aku tak jemput diorang.
Minta maaf sesangat. Memang nak jemput tapi keadaan tak mengizinkan.
Aku promise, insya Allah bila aku kahwin nanti
Semua orang aku hangkut. Satu KICT aku jemput haha.
Tapi buat masa sekarang minta maaf lah. 
Terpaksa jemput sesiapa yang paling rapat sahaja.
Minta maaf sangat ye semua...

blog comments powered by Disqus