BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 12, 2010

Lately, nuffnang aku tak putus2 ada buffered earning baru. Eventhough aku takde lah usaha sangat nak jaga traffic aku. Bila aku update baru laa kadang berduyun gak orang datang menaikkan traffic. Terima kasih lah diucapkan. Kalau rajin2 klik lah semua iklan yang ada kat tepi2 tuh. Kalau ada rezeki, sikit lagi dah boleh cash out, boleh dapat duit raya hehe. Sikit je pun baru. But compared dari zaman dulu2 aku start pakai nuffnang, this time rasa income agak stable. Even kadang2 hanya beberapa sen untuk satu buffered earning, but still buffered earning aku masih bertambah each week. Dalam each 2 weeks ada lah buffered earning yang baru.


Takde lah serius sangat dengan nuffnang ni pun sebenarnya. Tak sangka lah kan, kumpul sikit2, boleh gak nak cecah RM50. Dulu2 ingat cam tak mampu gak nak cecah RM50 tuh. Ni even lambat, still ada something hehe.

Okeh aku dah start mengarut. Anyway, thank you for reading :)

blog comments powered by Disqus