BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 1, 2010

Tag 2 (dari pika)



Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

Pika
(erkk, 5 ke? hadoi banyak gilos haha)

~Dia minat pink. Tak syak lagi
~Dia lagi (sangat!) tinggi dari aku. Pun tak syak lagi
~Dia sangat girlish beb. Aku tak leh bertanding
~Dia ada kereta nama nikita (dalam penuh kaler pink!)
~Dia bercita2 nak jadi kaya pastu nak tanggung hidup aku sekali. Kan pika? =D

Jot down 10 interesting facts about yourself or your hobby.

Arghh.. payah gilos nak jadi vain haha

~I am easily paranoid with things but I'm not a freak
~I like what I do, I do what I like. Suka hati aku lah nak buat apa
~Among us, pika, najmah and me, I'm the shortest (sangat bangga!)
~Aku suka gila purple and aku cadang nak buat theme purple time kawen tapi malangnya kakak aku macam nak cilok kaler purple tuh. Aisehhh
~Aku suka makan nasik tapi nasik buat aku gemok
~Aku gila benda manis especially chocolates. Fullstop.
~Aku tak suka buat decisions. Choke me to death.
~Oh, aku gila Jepun tapi rasanya Jepun takkan gilakan aku. Malang sunggoh T__T. Terpaksa carik orang Melayu hehe
~I am overprotective towards my own self and towards those people that I really love. Nothing can stop me.

(Pick your 10 most deserving recepients and describe them)

10? Pun banyak gilos. Aisehh. Kurang bole?

~ Aqilah : Roomies! Forever roomies! :)
~ Diana : Kawan seperjuangan hehe
~ Faris : Pun rakan seperjuangan. Lama tak mencapap kat blog aku
~ Shawn : Rakan seperjuangan juga!
~ Syakila : Rakan yang berjuang dengan aku dari cenfos lagi

Pika and Najmah tak yah laa. Dah kena tag dah :)

blog comments powered by Disqus