BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 6, 2010

Tag dari adek Su



Adek junior aku, Sumaiyah, yang dulu sama kelas kat CENFOS bagi aku tag ni

1. Suka tak dapat award ni? Bagi ucapan sikit..
Uishhh, suka gak ar. Seronot pasal saya suka buat tag hehe. Gelaran nice blogger and great blog tu pun cambest

2. Bintang tu cantik tak di mata kamu? Suka bintang?
Suka! Especially bintang kat kawasan kampung. Sangat banyaaaaak. Sweet :)

3. Dua blog kamu selalu jenguk n baca entry barunya
Saya baca semua updated blog. Percaya tak? ^.^

4. Bagi award nih kpd 3 blogger yg lain, jgn lupa yaa..
1. Pika
2. Najmah
3. Aqilah Irina

----------------------------------------------------

Sumaiyah tak tag yang ni tapi saja nak wat hehe

Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
Tikam dia balik! haha tak la. You know, in this world, karma is a b!tch. So watch out :D

6 orang di hati anda
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7...... ehh, macam lebih jer?

Anda rasa anda comel
anda rasa saya comel? hehe

Single or taken?
single tapi tak berapa available lah

Blog yang saya suka?
People that I know, dan juga blog yang sedikit berfalsafah

Adakah bilik anda kemas setiap hari?
errr.. sukar nak jawab soalan. Lagi2 time exam, aku tido dengan buku kot

Lagu terakhir yang anda dengar
lagu wondergirls yang "terbaru", I'm so Hot (padahal tak baru pun, alih bahasa je)

Last text message
Erkk, phone isn't really my bestfriend time cuti ni

Last phone call
zati call aku! guna phone umah dia ahaha~

Hari terakhir anda menangis?
Semalam. Don't ask why (I am easily touched)

List 5 kaler feveret anda
3 sahaja boleh? go figure :P

bila kali terakhir YM?
saya ada ym tapi saya selalu invi so orang jarang mahu tegor hehe

Game yang anda paling suka?
Saya sangat suka game (tapi saya suka gila final fantasy!)

Adakah anda peminat MCR
I was, was lah kot

Anda rasa tag ni best?
Bole laaa hehe

Tagged lagi 10 orang
anyone rasa mahu buat :D

blog comments powered by Disqus