BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 29, 2010

Kecewa

SANGAT kecewa bila tengok orang yang sangat aku kenali dulu, sebagai orang yang boleh dikira alim, pandai ilmu agama, well, at least basic nya sangat lah kukuh, kini dah berubah sangat jauh, terlampau jauh. Sumpah hati sangat sakit bila tengok. Sumpah terasa pedih dan sedih melihat perubahan yang sangat mendadak tu. Dari seorang yang begitu sopan bertudung, dan boleh dibawak berbicara pasal soal agama, berubah kepada tak pakai tudung, menjadi seksi yang agak quite melampau DAN dah pandai pergi clubbing and wallahua'lam, aku tak tahu dia minum arak ke tak. Memang sebijik macam rusa masuk kampung. Honestly aku cakap, sori to say, ni lah yang dipanggil culture shock yang sangat melampau. Perlu ke berubah sampai macam tu sekali? =(


p/s: ini hanya lah luahan hati aku yang sangat kecewa melihat sahabat aku dulu, dah menyimpang terlampau jauh. Aku sangat berharap aku tak menyimpang seperti itu juga. Alhamdulillah, setakat ni aku punya kawan2 yang masih mampu biar aku duduk di jalan yang lurus lagi :)

blog comments powered by Disqus