BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 28, 2010

Oh, tak bestnya sakit

Semalam makan panadol dengan ubat selsema. Lepas makan, aku rasa mabuk. Lepas mabuk, aku terus out, tido dari pukul 8.30pm sampai 5.30am. You do the math. Bape jam aku tido tuhh.


Pastu bila bangun je, badan rasa sakit2. Mungkin gara-gara dan angkara tido lama sangat ni lah. So pasni aku rasa, dah tak nak makan ubat selsema dah. Sebab aku ni senang out, and senang mabuk bila makan ubat. My roommates dulu pernah tengok kot camne aku mabuk makan ubat. Rupa dah macam penagih pun ada. Takleh lah. Semalam pun, tgh hari lepas makan ubat tertido. Petang makan ubat pun tido lagi. Lepas isyak tido lagi sampai ke subuh. Memang hibernasi habis lah.

Sakit oh sakit, cepat lah sembuhhh. Cuti patut dinikmati tanpa rasa sakit T_____T

p/s: sorry lately ni blogpost aku agak sarcarstic (err.. sangat kot). tetiba sampai lak mood sarcastic aku tuh. hadoihh~

blog comments powered by Disqus