BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 3, 2010

Justin Bieber


Oh, budak ini sangat in hype sekarang. Everywhere I go pun orang cakap pasal dia. Bukan lah nak kata I'm in love with him pun. Kanak-kanak lagi sebenarnya. Kalau tak silap, correct me if I am wrong, he hasn't reach his puberty lagi. If I'm not wrong lah kan. But don't mind that because he is only 16. Tapi dia punya suara sangat lah high sekarang ni. Memang sangat lah sedap bila dengar. Tapi am really wondering how his voice will be when he reach his puberty. Sebab lah kan, aku dah tengok quite a few celebrities that flopped bila suara diorang dah pecah. We'll see about that later. Satu fenomena yang agak menarik aku rasa untuk aku tengok. Sama ada dia masih boleh bertahan kat hollywood atau tak. Sekarang ni dia memang sangat mainstrem and sangat lah over-hyped. But but but, he's one cute kid lah I can say. Oh ya, dia ni Canadian and dia anak didik Usher.

Anyway, first lagu dia yang aku dengar kat radio adalah "One Time". First time aku dengar, sedap lah pula aku rasa. Tapi tapi tapi lah kan, first time dengar, aku ingat dia ni seorang PEREMPUAN. Hoh! Serius. Ingat perempuan nyanyi lagu tu. Lepas tu, dengar pulak lirik dia betul-betul. Aku start fikir, "Mak aihh, lesbian ke hape pompuan ni". Itu my first thought. Mana tak nya. Suara macam perempuan lepas nyanyi macam ni:

One love
My one heart
My one life for sure
Lemme tell you one time
(girl I love, girl I love you)

Serius ingat perempuan yang nyanyi lah kan. Tapi lepas tu baru lah aku discover yang dia ni lelaki sebenar nya. Budak-budak lagi. Tapi not bad lah semua lagu dia. Just to list some; antara lagu-lagu dia yang aku suka:

One Time [click at title for youtube's link]
One Less Lonely Girl [click at title for youtube's link]
Baby feat Ludacris[click at title for youtube's link]
Never Let You Go [click at title for youtube's link]
Eenie Meenie feat Sean Kingston[click at title for youtube's link]

Aku memang tak mahu provide link untuk download lah kat sini. Siapa yang mahu link download, sila lah komen ya. Sebab apa? Aku pernah kena warning ngan blogspot sebab letak link download kat sini. So sebab tak mahu blog aku kena suspend so aku tak nak lah letak download link kat sini. Put up comments if you want the download's links :)

blog comments powered by Disqus