BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 9, 2010

Emotionally unstable

Lately nie agak tak berapa btol gak aku nie. For some reasons,my emotion can't be controlled. Tp lepas clarify few things here and there, aku rasa aku dah makin tenang. Aku rasa aku dah dapat quite clear answer. Aku jugak rasa aku dah nampak arah tuju apa yang patut aku buat.

Right now I just need to go with the flow. Tak ada guna sesakkan fikiran cuz in the end, Allah knows better what best for me. Dia dah plan everything yang terbaik untuk aku. Just tinggal untuk aku follow je. Aku just need to regain ketenangan balik. Sebab lagi banyak aku fikir, lagi banyak benda mengarut masuk dlm otak aku. Lately ni serious, ade quite few reasons yang buat otak aku serabut sangat, sangat, sangat.

So people, do expect me to be less active kat blog ngan facebook. Sebab aku nak guna masa selama 3 bulan ni nak mencari ketenangan kembali. Nak sibukkan diri dengan mcm2 aktiviti supaya pemikiran aku tak berapa terganggu. Aku mungkin akan login once in awhile. Tp mungkin susah sikit nak aktif2 bagi komen sana-sini.

Promising myself that I'll be back to the normal me in 3 months. Mungkin less than that cuz time does cure :)

blog comments powered by Disqus