BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 27, 2010

Kakak aku nak kahwin!

Tadi my dad called me. Pelik jugak la apsal petang2 nie pulak ayah aku nak call. Bese mlm2 dlm kol 8 or 9 baru nak call. Tapi tak kesah aa. Dah ayah call, angkat je la kan. Pastu ayah aku gitau satu news yang agak mengejutkan. Kakak aku nak kawen!! Yeaay! Oishhhh, seriyes seronot oo. Memula ayah aku ckp la macam nak surprise kan aku. Tp aku ckp kat ayah aku, kitorang sume da tau da akak aku sorang ni mmg ade boifren. Ayah aku jek tatau haha~ Pastu ayah aku ckp mebe nak kawen ujung tahun nie. Tp ayah aku ckp, kalu bole nak soh dia kawen bulan 6 nie. Erkkk, yang tu aku tak sure la kan. Yang penting, aku pastu tgh mood cuti so yeay! Saye sebagai sorang adek sedia membantu ape saje :D


Excited nyeee. Da lame da mengharap ade kenduri agi. Sronok gak kenduri kawen. Bizi2, pakai lawa. Ngeee suka nyeee. Dulu da ade skali da. Kenduri akak sulung aku. Ni nak kenduri agi. Memang besh aa. Tak sabar gila kot. Citt, cam aku lak nak kawen. Excited gilo.

Bila nak kawen musti ade majlis merisik, bertunang bla3. Wah3, aku seriyes suke menda2 camni. Aku suka benda2 meriah nie. Memang nnt aku laa yang paling excited.

Ape2 pun hopefully tade halangan merintang pasal akak aku ngan boifren dia bila couple agak jenis on off gak aa. Ye ar, memasing kanak2 agi. Harap2 jadi la diorang nak kawen. Aminnn~

blog comments powered by Disqus