BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 9, 2010

Buzzer Beat

Lame gila dah aku tengok drama nie sebenar nye. Kakak aku tolong donwload. Of course, tujuan utama aku tengok drama sebab ada si kacak, hensem, c0mel dan bla3, Yamashita Tomohisa atau lebey comel di panggil Yamapi.

Dari blakang pun da nampak hot. Haha gilo~

Tapi dlm citer nie rambut dia sudah jadik perm. Aku lebih suka rambut dia bila lurus. Kira rambut asal dia jugak laa. Contoh nye seperti ini:

Eh, salah gambar. [Nk jugak bg gamba takde baju haha]

Yg ni laaa:


Comel kan? kan? kan? Kyaaaa!!

Okey, habis sudah promote Yamapi, skang time nk promote citer nie pulak hehe.

Well, honestly aku hanye kenal sekerat jek pelakon dlm nie. Watak utama perempuan dia, Kitagawa Keiko boleh consider org baru laa jugak. Ni maybe first time aku tgk dia jadik watak utama. Aibu Saki pulak, yg pegang watak bekas girlfren yamapi, da lame da tgk dia berlakon. Byk citer dah contoh nye Attention Please, Zettai Kareshi (utama) and certain citer laen.

Ni laa antara pelakon2 citer nie.

Memula dulu time baru nk start shooting, citer nie org kate nk wat based on the popular manga and anime yg klasik zaman kanak2 dlu aku start bace and tgk, that is Slam Dunk. Tapi tatau la ape citer, last2 kuar jln citer baru. I'm not so sure la kan pasal aku skang pun tade mase sgt nk ikot perkembangan terbaru citer2 jepun nie. Catch up mane yg dpt jek.

Aku malas laa nk citer sinopsis citer nie. Kalu mau tau sila laa gune mr. Google and miss Yahoo! dengan sebaek mungkin utk tau lebih lanjut.

Tp pe yg dpt aku simpulkan dr citer nie, byk gak aa. What I've learned is that:

-Even kite pikir dan sangat laa yakin kite akan bersama dengan boifren or someone special kite skang nie, tak semestinya kite akan kawen ngan dia. Probably there's someone else yg sudah di destined kan utk kite, cume kite jer yg tak sedar and kite jer tak tau. Well, bole tgk laa camne Naoki syg ngan Natsuki skali pun and camne Riko pikir dia suka kat Kawasaki tu, tp last2 rupe2 nye, baru Naoki and Riko sedar yg diorang nie like each other. And they were like already destined to be together. Masing2 already tried very hard and their best utk bersama dgn pasangan memasing tp kalu da tade jodoh tu mmg sampai bebila la takkan bersama la kan.

So kesimpulan aku dpt, even if I've tried really hard and have tried my best, tp kalu mmg tade jodoh mmg takkan bersama langsung laa. Probably there's someone who is much3 more better for us, yg lebih paham sape kite. Bole nampak la kat situasi Naoki ngan Riko yg memasing mmg paham condition memasing and support each other punye dreams. And pesanan aku jugak kat kwn2 yg begitu syok bercinta, jgn terlampau syok. Expect the unexpected. Jangan sampai frust menonggeng sudah yek~ Hahah ape pesanan yg aku cuba sampaikan pun aku sendiri tak paham. Pepaham sendiri laa yek~

So pe lagi, tgk laa Buzzer Beat nie. Not bad laa citer nie. Rating kalu nk bagi takde laa tinggi sgt pun. Tapi sebab ade Yamapi-sama, bole la naek sket saham. Hehe~

blog comments powered by Disqus