BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 19, 2009

Short but long day. Hmm

Today was supposed to go for a kenduri kahwin but unfortunately somethings happened and the plan might be cancelled.

Well, today start up quite um, normal. Got up from bed around 9, well musti la pagi tuh da subuh kan kan kan. Jgn igt aku x subuh lak. Pastu siap2 for the majlis kahwin. As usual, I'm the fastest among others bile tang nk siap2 neh hehe. Tah laa. Pelik jugak aku. So sape2 kawen ngan aku mmg best aa korang. Bini siap cepat haha. Okeh itu laen citer.

Pastu hop on the car which my sis yg drove it. Tgk my sis punye mood pagi ni not as smooth as it supposed to be so aku sbnr nya dpt agak aa nape. Well, girls kalu dah mood camtuh, kalu bukan sebab pms, mesti sebab lelaki. It's like a pattern jugak ah. And my guess was right. Memang sebab lelaki la. Let me just keep that to myself. Yg penting, I feel like stabbing that guy laa kan. Buat my sis camtu. Main2 kan perasaan dia. But still, my sis masih suka kat laki tu. Donno why la. Maybe sebab dah suka kot. Hmm...

Pastu td kat area jaya sana, lepas traffic light, tetibe la kan, keta kancil my sis kene langgar dari blakang. Kuat jugak ar. Kecut perut aku. An I turned around to see who was that pastu nmpk aa sorang pompuan bwk bmw. And my thought at that time was, "Oh my, a bmw kisses the kancil's a$$, haha~". I really thought that the kancil was hurt badly but at my surprised, mmg tade kemek ape aa. Tgk bmw tu pon rilek ok je. Kuat jugak ler kancil nie sbnr nye.

Pastu sebab nothing to settled up so biar je la that woman pegi. But still I feel quite worried sbb nmpk sgt time kakak aku not really in a stable emotion. And bile dah x stable tu, mula la nk bwk keta cam x best. Gosh, bape kali gak aa dia cam nk langgar keta dpn. Tapi diam je la kan coz it was her who drove the car, not me.

On the way ke rumah kenduri, tetibe la pulak kan my sis got called from her office. Power tripped pulak dah... she tried to called few of her office mates tp sume ade kenduri la, bla3. At last, my sis jugak kene mengalah pegi ke office. Oh btw, baru skrg aku nmpk btul2 the difference between an engineer dgn system administrator. Dgr jugak laa kakak aku citer ngan mates dia ckp yg power tripped pastu kakak aku kne la gi office dia balik sbb dia kaco the system skali. The one under my sister punye control adalah the system tp selagi masalah power tu tak selesai, she can't do anything. Sbb dia hanya la system admin. But still dia kene gi keje jugak sbb nk start balik system under dia tuh. And benda2 nie kind of mengacau siaran la jugak kan. Oh, btw, my sister keje kat rtm yek~

So sbb tu la, here I am, tgh wat blog, doing nothing, sbb today's plan was cancelled. Almost cancelled la sbb not sure ptg nie gi tak kenduri tuh. Tak kesah aa huhu. Kasi enjoy the rest of my day dgn... study ICO. eRKKKK~

blog comments powered by Disqus