BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 10, 2009

Minggu yg berproblem~

Seperti yg sesetengah korang da maklum, aku sbnr nye lum dpt agi ptptn. Aritu da apply da for the first round but unfortunately sbb ade masalah teknikal so aku tertinggal la dr golongan2 first round neh. Diorang sume da settle and da dpt da ptptn, aku sorang jek masih terkial2 nk tunggu ari submission.

Skang nie aku mmg da pening abes da nie. Byk gile problem menjelang ari submission. Sbnr nye la kan, aritu aku punye fail hilang ntah katne. And dlm fail tu lak ade aku pny transkrip result kat cenfos, surat tawaran masuk UIA, sijil dean's list aku, result muet and some other important things. Huaaa baru skang aku terase kesan2 akibat kehilangan fail tuh. Seb baek still ade kwn kat cenfos so aku bley mintak tolong diorang print kn transkrip. Tp still surat tawaran kene print balik and syg gile sijil dean's list hilang. Seb baek da penah scan da ooo T_T

Pastu lak aku still lum amek agi sijil spm aku. Sbb dia jgn tanye mestila kerana aku cukup benci result spm aku har3~ Ni pon satu problem jugak. Td gi la turon pj ngan izzati and aqilah pasal nk amek sijil tuh. Qila bwk keta. Da la sewa keta iswara yg da kena modified. Keta tu cam da nazak gile la ooo. Kami sume cuak abes time naek keta. Seb baek qila mmg agak berhemah ketika memandu (padahal merempit bile kat Duke haha~) Dia cam cuak bile bwk keta padahal kitorang rilek jer. Kitorang gi la singgah skola, tgk2 skola dpt cuti seminggu pasal H1N1. Aaaa tension x terkira. Pnat jek qila kene bwk keta smpai pj kot. Ni nnt nk mintak tolong member agi sorang anta gi pj agi skali. Mekacih ler bebanyak sbb membantu ekk.

Sempat gak ar singgah JJ setiawangsa pasal nk urus MGT kitorang. Singgah Big Apple try tny mane tau diorang sanggup tolong ke tak. Nnt tunggu diorang call balik and bagi respon kat kitorang huhu.

And next problem aku adelah aku tade buku bank muamalat. Da lame da ilang sbnr nye. Cume aku jer malas nk pi wat pasal pikir cam tade gune gak la in the mean time. Ayah aku da pesan awal2 suwuh buat, aku wat bodo jekk. Huuu, tu ar, mak da pesan jgn jadik slacker. Tgk da sengsare camnieee. Nnt pulak nk kene pi STAD pulak nk mintak pengesahan sijil2 sume. Nk fotostat byk mende agi. Hopefully tade la kuiz ape2 dlm minggu nie. Aku da la lum revise any single thing pon agi. Malas ler nk citer ngan mak aku, nnt kene bebel lagi. Sayangi la telinga anda~ Ape2 pon, lenkali nk ikot ckp mak laaa. Wat sume mende awal2. Skang baru terasa bahana nyeee huuu...

Aku sgt tension............

blog comments powered by Disqus