BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 27, 2009

2-3 minggu yg dilalui kebelakangan neh mmg byk menguji kesabaran aku jugak. Tp alhamdulillah, problem2 sume berlalu dgn quite smooth. Ngan mata yg da byk kali asyik bengkak jek. Mmg ler menguji keimanan aku. Hurm, x kesah la. Sume benda nie memberi kekuatan pada diri aku and mendewasakan aku lagi. Aku terima semua nya, Insya Allah, ngan ati terbuka. Moga2 Allah tabah kn hati aku utk mengharungi segala rintangan smpai ler abes sem.

Siyes sbnr nye nk gak update blog and komen kat blog org laen tp lately nie asyik bizi and emo so terpakse la tangguh kn niat aku dulu.Byk mende asyik mengganggu fikiran aku smpi rase cam da ilang fokus pulak. Anyway, pasni aku nk try fokus and seimbangkan balik idup aku. Ingat kn diri balik yg aku nie student, tanggungjawab aku lum abes agi. Aku nk try ceria kn diri balik. Hidup sbg student nie masih pjg, kn?

Anyway, puasa da nk masuk seminggu da. Sumorang da sebok2 bli baju raye, kasut raye. Tp aku lum bli agi. Huhu, ntah sumorang pon asyik busy jek. Adik beradik sume da keje so to find time to go for shopping together tu mmg agak payah la kn. Ni nk suwuh everyone get together under one roof pon susah kot. Kene pakse br sume nk dok diam2 kat umah. Tak pikir agi nk bli baju raye camne taun neh. Nnt ler, kalu kakak ajak pi shopping baru ler pikir huhu.

Tetibe ilang idea lak nk blogging. Will update later if I find time. Selamat berpuasa semua =)

blog comments powered by Disqus