BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 10, 2009

Skang nie aku rase bloggers2 da makin kurang kerap update blog diorang (x termasuk ko ek, Hairee~~). Mungkin hanye perasaan aku atau mungkin aku yg terlampau rajin meng-update blog neh haha~~ Ntah ar~~ sedar x sedar aku da stat type mende. Tgk2 kadang2 dlm sehari boleh capai dlm 3-4 posts skalik. Skang nie pon da kurang da kut kekerapan dia. Mungkin kah aku lifeless? Oooo tidak~~ cuma terlebih addicted kat internet kut~~ Nk kate lifeless x jugak pasal aku masih bercakap dgn manusia la yg penting~~ takde makne nya nk idop ngan internet jek huhu~~

tp tu la yg aku risau ney~~ over addiction kat internet smpai masa nk stadi pn da kurang. sket2 nk online. tp aku online konpem bace berita skalik ek~~ kene la update ngan dunia gak. kalu x, katak bwh tempurung lerr~~

ok2, cik suhaila roslan~~ sila2 la berenti, eh, kurang kan sket online tu~~ exam final da dekat and projek nk kene anta dh~~ sila2 la sedar diri ek~~
sekian~~

blog comments powered by Disqus