BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 3, 2009

Aku skang dok pikir sama ade nk pindahkan some of stuffs dr blog lame kat frenster ke blog baru or tak. teringin gak mane tau tetibe frenster crash ke hape. ye arr frenster kan skang makin lapuk. da lame sgt har3~~ tetibe karang dia shutdown pasal da x laku, ape nk jadik lak kan. nnt la kalu aku ade time and rajin, aku pindahkan mane yg aku rase patut di pindah. tp bukan sumer arr pasal byk gak mende2 ngarut aku tulis dlm tu. ye arr, mende dr zaman aku skola menengah time form3, mmg budak2 abes la haha~~

ooo.. citer pasal frenster, aku skang teringin la jugak jenguk2 facebook. semenjak facebook nie muncul dan menjadi feymes, org da makin melupakan jasa2 frenster ek... aaa... jgn korang lupe lak, frenster dulu la yg stat berjasa ngan korang dulu hoho. ini x, ade la sesetengah manusia nie bajet modern sgt lepas convert ke facebook trus la x pasal2 kutuk frenster la hape la (oit bkn aku ek, ape yg di tulis di atas hanya la sekadar figure of speech. saje jek aku tulis gitu). cam bajet bile da stat bergelumang ngan facebook da maju arr tu. hehe no offense pasal aku ade la nmpak sesetengah rakan2 skolah dok selambe badak kutuk frenster padahal dulu diorang kuno gak. stat ngan frester dulu sblm berhijrah ahaha~~

rase sgt bahagia bile tade test atau kuiz atau exam wawawa... tp itu hanye la sementara pasal minggu depan ade kuiz pastu ade project. x sabar nk tunggu short sem abes tp pastu long sem pulak... haih malas tol.. ngade2 la aku nie. tu la manusia... kuat mengadu. x pernah nk puas ati ngan ape ade. tak tau bersyukur le tu. aiyooo... bateri laptop nk abes so tata for now la

blog comments powered by Disqus